O mnie/About me

Dorota Kozińska — krytyk, który stara się pozostać niezależny od wszystkiego poza tym, co słyszy i widzi na scenie. Pisze i opowiada nie tylko o operze. Przez wiele lat prowadziła dział koncertowy, później dział operowy w dawnym „Ruchu Muzycznym”, pisała felieton pod pseudonimem Mus Triton. Wykładowczyni Akademii Teatralnej w Warszawie. Współpracownica „Tygodnika Powszechnego”, „Teatru”, „Zeszytów Literackich”, „Glissanda”, Programu Drugiego PR, gdzie wraz z Kacprem Miklaszewskim jest jednym z dwojga stałych sędziów Płytowego Trybunału Dwójki, audycji prowadzonej przez Jacka Hawryluka, oraz Polskiego Radia Chopin, gdzie jest gospodarzem audycji Głosy z zaświatów oraz Pieśni nad pieśniami.

Dorota Kozińska is a critic who tries to remain independent of everything except what she sees and hears onstage. She writes and talks not only about opera. For many years, Kozińska headed the concert department, and later the opera department at Ruch Muzyczny, where she also wrote a column under the pseudonym of Mus Triton. She is a lecturer at the Academy of Dramatic Art in Warsaw. She has collaborated with Tygodnik Powszechny, Teatr, Zeszyty Literackie, Glissando, Channel 2 of Polish Radio, where she is one of judges on Płytowy Trybunał Dwójki (the Polish version of La Tribune des critiques de disques France Musique, a programme hosted by Jacek Hawryluk), and Polish Radio Chopin, as the host of the programmes Głosy z zaświatów (Voices From Hereafter) and Pieśni nad pieśniami (Songs of Songs).

!cid__174007380C3ADB4A8969EDE00F7B4FBA@polskieradio

Fot. Grzegorz Śledź (Polskie Radio)/Photo: Grzegorz Śledź (Polish Radio)

Nieśmiałych oraz ceniących sobie prywatność proszę o kontakt pod adresem: dorotakozinska@atorod.pl

If you are shy or value your privacy, please feel free to contact me at: dorotakozinska@atorod.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *